AMDtje
Legacy Member
Yoo all,
Onlangs had ik dit probleem voor het eerst voor:
SCREENSHOT HIER
Ik heb toen mijn monitor is RMA gestuurd omdat er vanbinnen ook iets klein was ontploft. Het scherm ging nog maar ik nam geen risico.
Met de nieuwe monitor heb ik dit probleem ook.
Ik denk dus dat het zeker niet mijn monitor kan zijn.
Is er iets mis met mijn kabel van mijn monitor of is mijn grafische kaart kapot?
T is nen Gforce 5200 FX en is nog geen jaar oud. Ik heb dus nog garantie.
Wat kan dit zijn? Merci voor de hulp
Onlangs had ik dit probleem voor het eerst voor:
SCREENSHOT HIER
Ik heb toen mijn monitor is RMA gestuurd omdat er vanbinnen ook iets klein was ontploft. Het scherm ging nog maar ik nam geen risico.
Met de nieuwe monitor heb ik dit probleem ook.
Ik denk dus dat het zeker niet mijn monitor kan zijn.
Is er iets mis met mijn kabel van mijn monitor of is mijn grafische kaart kapot?
T is nen Gforce 5200 FX en is nog geen jaar oud. Ik heb dus nog garantie.
Wat kan dit zijn? Merci voor de hulp