DuBBY
Legacy Member
Ik heb dit probleem nu al lang, ik druk startknopje, fans draaien, groen licht van mobo springt aan en dan die vervelende beeeeeeeep......beeeep.....beeeep!
ik geraak dus niet in bios. Nu ja heb ier al wat rondgeneusd in dit forum om oplossingen te zoeken maar nog nix gevonden die helpt. Ik dacht eerst dat 't m'n cpu was en had m'n broer vandaag naar padeg gestuurd om athlon xp 3000+ barton te halen, 't loste dus nix op. Plz help me
____________________________
Specs:
asus a7v8x-x
athlon xp 3000+ barton
512 ddr 333 (op latje staat er Vdate)
hercules radeon 9700pro
300W voeding (denk sweex)
thermaltake venus series cpu cooler (weet nie de precieze)
ik geraak dus niet in bios. Nu ja heb ier al wat rondgeneusd in dit forum om oplossingen te zoeken maar nog nix gevonden die helpt. Ik dacht eerst dat 't m'n cpu was en had m'n broer vandaag naar padeg gestuurd om athlon xp 3000+ barton te halen, 't loste dus nix op. Plz help me
____________________________
Specs:
asus a7v8x-x
athlon xp 3000+ barton
512 ddr 333 (op latje staat er Vdate)
hercules radeon 9700pro
300W voeding (denk sweex)
thermaltake venus series cpu cooler (weet nie de precieze)
Ik heb al maanden 3 snelle bieps vervolgens door standaard biep.. wilt zeggen dat iets met memory is.. bla bla, als ik herstart is het opgelost 