cuda
Legacy Member
hey , heb een vraagje
heb hier zo een trust digitaal fototoestel liggen die je ook kan gebruiken als webcam en vroeger lukte dit dus maar nu probeerde ik hem nog is en hij wilt dus niet gaan , msn zegt dat hij geen webcam detectie vind ofzoiets
ik heb al geprobeerd het stuurproggamma te herinstalleren en ook al de bijhorende software , ik doe alles juist wat in de handleiding staat maar toch wilt hij niet werken
fotos en filmpjes maken en deze uploaden naar de pc werkt wel

heb hier zo een trust digitaal fototoestel liggen die je ook kan gebruiken als webcam en vroeger lukte dit dus maar nu probeerde ik hem nog is en hij wilt dus niet gaan , msn zegt dat hij geen webcam detectie vind ofzoiets
ik heb al geprobeerd het stuurproggamma te herinstalleren en ook al de bijhorende software , ik doe alles juist wat in de handleiding staat maar toch wilt hij niet werken
fotos en filmpjes maken en deze uploaden naar de pc werkt wel
