kakature
Legacy Member
Hallo
Een paar maanden geleden heb ik me een Logitech X530 setje aangekocht. (Foto)
Ik ben daar zeer tevreden van. Tot de laatste paar weken.
's Avonds zet ik m'n muziek wat stiller om in slaap te vallen. Jammergenoeg wordt mijn muziek verstoord door gekraak, storingen, en radio/televisie uitzenden die op dezelfde frequentie zitten (veronderstel ik). Ik hoor Engelsen, Italianen, Spanjaarden, enz door mijn boxen galmen. Het is niet luid, maar het stoort toch wel mijn muziek, en het werkt op m'n zenuwen!
Wat ik ook zeer storend vind is dat m'n boxen plotseling een luide "plof" geven. Ik verschiet mij dan altijd een bult
.
Mijn vriend heeft identiek hetzelfde setje en heeft identiek dezelfde "symptomen".
Ik betaal voor een degelijk setje en ik wens deze ongewenste geluiden niet te horen. Is er iets dat ik kan doen? Drivers zijn allemaal up to date, ..
Ik heb de Search-Functie gebruikt maar niet echt iets gevonden met hetzelfde probleem zoals ik.
Groeten
Specs:
Een paar maanden geleden heb ik me een Logitech X530 setje aangekocht. (Foto)
Ik ben daar zeer tevreden van. Tot de laatste paar weken.
's Avonds zet ik m'n muziek wat stiller om in slaap te vallen. Jammergenoeg wordt mijn muziek verstoord door gekraak, storingen, en radio/televisie uitzenden die op dezelfde frequentie zitten (veronderstel ik). Ik hoor Engelsen, Italianen, Spanjaarden, enz door mijn boxen galmen. Het is niet luid, maar het stoort toch wel mijn muziek, en het werkt op m'n zenuwen!
Wat ik ook zeer storend vind is dat m'n boxen plotseling een luide "plof" geven. Ik verschiet mij dan altijd een bult
. Mijn vriend heeft identiek hetzelfde setje en heeft identiek dezelfde "symptomen".
Ik betaal voor een degelijk setje en ik wens deze ongewenste geluiden niet te horen. Is er iets dat ik kan doen? Drivers zijn allemaal up to date, ..
Ik heb de Search-Functie gebruikt maar niet echt iets gevonden met hetzelfde probleem zoals ik.
Groeten
Specs:
- AMD 64bit 3000+ Socket 754
- Asus X800 Pro
- 1024mb Infineon Ram
- 160gb Maxtor
- DVD-Writer
- Antec 480watt voeding
- en Logitech X530 5.1 Speakers




Kan ik die dan nie opendoen, en vanbinnen ergens wa zilverpapier hangen 