Cartmaan
Legacy Member
Mijn DVD-rom doet vrij raar. Soms schakelt hij vanzelf over van DMA naar PIO, zodat mijn DVD's zeer schokkerig verlopen.
"Soms" gaat hij terug naar DMA na een reboot, "soms" gaat hij terug na DMA als ik mijn DVD-rom van master naar slave verzet. Maar vandaag wilt het maar niet lukken.
Ik heb overigens mijn bedrading geupdate, van 40-polig naar 80-polig, zonder resultaat.
Screen van mijn IDE instellingen
Iemand met een oplossing? thx
"Soms" gaat hij terug naar DMA na een reboot, "soms" gaat hij terug na DMA als ik mijn DVD-rom van master naar slave verzet. Maar vandaag wilt het maar niet lukken.
Ik heb overigens mijn bedrading geupdate, van 40-polig naar 80-polig, zonder resultaat.
Screen van mijn IDE instellingen
Iemand met een oplossing? thx
