TooChé
Legacy Member
Als mijn ma haar pc wil opstarten en ze dus bijgevolg op de 'opstartknop' drukt, doet hij het wel totdat hij de Master en Slave enzo gedetecteerd heeft. Dan stopt hij gewoon. Als ik/of mijn ma dan op resetknop duw, herbegint hij dus vanzelfsprekend en dan doet hij het wel. Dus bij die pc moet je altijd es resetten. Iemand een idee hoe dit komt ?
orry: