elarto
Legacy Member
2 laptops:
Toshiba
Intel Centrino 1.3 GHz
512 MB PC2100
Geforce 4 Go 420
Mitac 8060b
Intel Centrino 1.5 GHz
512 MB PC2100 + 512 MB PC2300
Geforce FX Go 5200
De videokaartdrivers van de meegeleverde toshiba cd zijn geinstalleerd op de toshiba en deze dateren van +/- augustus 2003.
Op de MITAC heb ik al 1001 verschillende driverversies geprobeerd.
Nu is het probleem dat ik met de Mitac geen deftige framerate krijg in games (bv. Need for Speed Underground 2), 12-15 fps, zelfs met iedere grafische optie op low. Met de Toshiba lukt dit wel, zelfs vele visuele opties kunnen aangevinkt worden, resolutie kan makkelijk verhoogt worden, terwijl er nog altijd een deftige framerate is.
Aangezien de FX-kaart toch een generatie hoger dan die geforce 4 is, kan ik mij toch niet voorstellen dat dit normaal is...
Heeft er iemand een idee hoe dit komt en of dit te verhelpen is?
Toshiba
Intel Centrino 1.3 GHz
512 MB PC2100
Geforce 4 Go 420
Mitac 8060b
Intel Centrino 1.5 GHz
512 MB PC2100 + 512 MB PC2300
Geforce FX Go 5200
De videokaartdrivers van de meegeleverde toshiba cd zijn geinstalleerd op de toshiba en deze dateren van +/- augustus 2003.
Op de MITAC heb ik al 1001 verschillende driverversies geprobeerd.
Nu is het probleem dat ik met de Mitac geen deftige framerate krijg in games (bv. Need for Speed Underground 2), 12-15 fps, zelfs met iedere grafische optie op low. Met de Toshiba lukt dit wel, zelfs vele visuele opties kunnen aangevinkt worden, resolutie kan makkelijk verhoogt worden, terwijl er nog altijd een deftige framerate is.
Aangezien de FX-kaart toch een generatie hoger dan die geforce 4 is, kan ik mij toch niet voorstellen dat dit normaal is...
Heeft er iemand een idee hoe dit komt en of dit te verhelpen is?
ad: