Archief - printer slaat door

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

breez

Legacy Member
oké ik heb dus een hp deskjet 815c

en die blijf maar papier doorsleuren en rare tekens afprinten op de bovenste regel van m'n pagina

ik zet hem af, ik trek de kabel van pc uit, heb em al half uur zonder stroom gezet maar vanaf dak hem aan zet ist weer van da

vroeger kon 'k da oplossen door de pries uit te trekken maar nu lukt het blijkbaar niet

iemand een idee?

cram

Legacy Member
En als je gewoon de printersoftware verwijdert en dan terug instalt?

humpus

Legacy Member
hebbe we soms ook hier met ne hp930c, dan print 'm allemaal van die raar tekens op de eerste regel en verbrot 'm al uw papier :angry:

Soms werkt de stekker uittrekke, ma heb al gehad da 'm et elkes keer opnieuw begon te doen. Oplossing: stekker een heel nacht uittrekke en printtake op pc verwijdere :D

cram

Legacy Member

Exit

Legacy Member
humpus zei:
hebbe we soms ook hier met ne hp930c, dan print 'm allemaal van die raar tekens op de eerste regel en verbrot 'm al uw papier :angry:

Soms werkt de stekker uittrekke, ma heb al gehad da 'm et elkes keer opnieuw begon te doen. Oplossing: stekker een heel nacht uittrekke en printtake op pc verwijdere :D
dat is typisch de fout van geen goeie drivers ... ie print in onbegrijpelijk taal voor de printer en dees print dan tekens ...
installeer altijd de drivers die erbij zitten.

foenN

Legacy Member
bij mijn voldoet het om gewoon de printer ffkes af tezetten en de printake te verwijderen.

humpus

Legacy Member
Exit zei:
dat is typisch de fout van geen goeie drivers ... ie print in onbegrijpelijk taal voor de printer en dees print dan tekens ...
installeer altijd de drivers die erbij zitten.
Ma ik heb nooit probleme als ge 'normaal' doet met uw printer è.
Die heeft da alleen als 'm bv nog aant printe is en ge de pc afsluit.
Als ge de pc daarna terug aanzet begint die pagina's af te drukken met maar 1 regel derop en in rare tekens tot het papier op is.
Volges mij is da gewoon da die de informatie niemer kent of een deel ontbreekt.

ahja, normaal uitzette en wachten helpt nie, ge moet eerst het papier vanonder 'm uit trekke tot 'm een melding geeft dat 'm zonder papier zit, daarna 'm uitzette.

Trouwens altyd gewoon de windows drivers gehad en op 4-5 jaar heeft 'm da 3x gedaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan