S1RBOT
Legacy Member
Hallo
Sinds vandaag maakt mijn pc geen verbinding meer met internet. Deze pc is verbonden met het internet via powerline adapters. Nu vermoed ik dat ene van die adapters (weeral) stuk is aangezien er bij ene maar 1 lampje van de 3 brand en bij de andere werken gewoon wel alle lampjes. Een half jaar geleden heb ik dit ook aan de hand gehad en die adapter is toen vervangen. Het kan toch niet dat die adapters maar een half jaar meegaan? Het draadloos internet in huis gaat wel nog gewoon en de digicorder ook....
Mvg
Sinds vandaag maakt mijn pc geen verbinding meer met internet. Deze pc is verbonden met het internet via powerline adapters. Nu vermoed ik dat ene van die adapters (weeral) stuk is aangezien er bij ene maar 1 lampje van de 3 brand en bij de andere werken gewoon wel alle lampjes. Een half jaar geleden heb ik dit ook aan de hand gehad en die adapter is toen vervangen. Het kan toch niet dat die adapters maar een half jaar meegaan? Het draadloos internet in huis gaat wel nog gewoon en de digicorder ook....

Mvg