Sapermun
Legacy Member
Schoonpa zijn philips 42PFL7662D /12 geeft geen beeld meer..en dan bedoel ik: geen backlight en ook de menus komen niet tevoorschijn.
Hebben hem al eens van stroom onderbroken zonder resultaat. Geluid is er overigens wel.. Ik vrees dat zn lampen kapot zijn maar las dat het uitzonderlijk is dat er meerdere tegelijk kapot gaan..
Iemand hier nog een idee vooraleer ik mag besluiten dat er zelf niks aan te doen is?( beschik al over de ganse technische pdf maar zover reikt mn kennis net niet.
Tv is 2.5jaar oud en valt natuurlijk zo net buiten zijn garantie.
Alvast bedankt
Hebben hem al eens van stroom onderbroken zonder resultaat. Geluid is er overigens wel.. Ik vrees dat zn lampen kapot zijn maar las dat het uitzonderlijk is dat er meerdere tegelijk kapot gaan..
Iemand hier nog een idee vooraleer ik mag besluiten dat er zelf niks aan te doen is?( beschik al over de ganse technische pdf maar zover reikt mn kennis net niet.
Tv is 2.5jaar oud en valt natuurlijk zo net buiten zijn garantie.
Alvast bedankt