Archief - Perfect-systems, betrouwbaar?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

micksk3

Legacy Member
Ik weet niet of dit het goede forum is... maar goed.
Ik wil een PC bestellen op www.perfect-systems.be / .nl
Heeft iemand al vanaf hier besteld? Voor belgie moet je op voorhand geld storten en mijn ouders zijn wat wantrouwig daartegenover.

Dank

micksk3

Legacy Member
Bedankt voor de prachtige reply waaruit ik veel informatie heb gehaald. Je hebt er weer een post bij.

Patman

Legacy Member
micksk3 zei:
Ik weet niet of dit het goede forum is... maar goed.
Ik wil een PC bestellen op www.perfect-systems.be / .nl
Heeft iemand al vanaf hier besteld? Voor belgie moet je op voorhand geld storten en mijn ouders zijn wat wantrouwig daartegenover.

Dank
is da nie logisch da ge eerst geld moet storte?
als ge iets gaat kopen in den winkel moet ge toch ook eerst betalen voor ge het kunt gebruike ? :applause:

MessengeR

Legacy Member
Patman zei:
is da nie logisch da ge eerst geld moet storte?
als ge iets gaat kopen in den winkel moet ge toch ook eerst betalen voor ge het kunt gebruike ? :applause:

ik denk da zijn ouders liever rembours betale...wete, zo betale aan de leverancier wanneer het voor u neus staat?;)
ik geef ze geen ongelijk ,kvetrouw ook ni alles direct ze..


ma kan spijtig genoeg geen info geve over de shop

micksk3

Legacy Member
MessengeR zei:
ik denk da zijn ouders liever rembours betale...wete, zo betale aan de leverancier wanneer het voor u neus staat?;)
ik geef ze geen ongelijk ,kvetrouw ook ni alles direct ze..


ma kan spijtig genoeg geen info geve over de shop

Idd, maar gaat enkel in Nederland.

JackF

Legacy Member
Een voorschot kan ik begrijpen en dan verdere afrekening onder rembours lijkt me het fairste

Engessa

Legacy Member
Bestel gewoon op Tones.be en je zult zeker niet teleurgesteld zijn ;)

/LeXuS\

Legacy Member
micksk3 zei:
Ik weet niet of dit het goede forum is... maar goed.
Ik wil een PC bestellen op www.perfect-systems.be / .nl
Heeft iemand al vanaf hier besteld? Voor belgie moet je op voorhand geld storten en mijn ouders zijn wat wantrouwig daartegenover.

Dank


Ik weet niet of dit een goed forum is ?????????? HET IS GEWOON DE BESTE :p:p:p .. En bestel via www.tones.be en je kan betalen aan de koerier. Heb ik ook gedaan, massas handig.

Engessa

Legacy Member
Dag Lexus. Hij bedoelde eigenlijk of dit topic bij hardware op de juiste plaats staat. En wat heb je nu nieuw gezegd dat ik nog niet gezegd had? Blijkbaar kun je makkelijk kritiek geven op anderen maar ben je niet echt kritisch voor jezelf...
Sommige mensen :ironic:

promaxius

Legacy Member
Omg, als jullie iets niet zeker weten moet je dat zeker niet zeggen, zo breng je anderen in de war. Perfect systems is voor nederland EN belgie !
Deze zijn betrouwbaar. Ik heb daar al zeker 10 bestellingen gedaan. Ze zijn enkel traag.
Als er sommige dingen zijn die niet in stock verkrijgbaar zijn, kan het 3 weken duren.
Maar nog nooit klagen gehad over perfect systems.
Ga maar lekker bestellen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan