greggy1987
Legacy Member
ejz, ik zou jullie willen vragen wat een mooie prijs zou zijn voor mijn pc die ik op de moment heb om tweedehands te kunnen verkopen ,
het is een AMD DURON XP 1300 mhz, 512 SD RAM, cd rw,cd lezer,disketstation,ctx 17 inch scherm,boxen,optische muis,standaard klavier, videokaart( s3 graphics prosavageddr 32mb), 3d versneller s3supersavageddr), geluidskaart
greetz
het is een AMD DURON XP 1300 mhz, 512 SD RAM, cd rw,cd lezer,disketstation,ctx 17 inch scherm,boxen,optische muis,standaard klavier, videokaart( s3 graphics prosavageddr 32mb), 3d versneller s3supersavageddr), geluidskaart
greetz
(prijsschatting)