DeathSythe`
Legacy Member
Ik heb dus daarjuist een DVD Writer gekocht van Liteon omdak ik problemen had m'n gewone writer. Ik heb dus m'n DVD Writer vanboven gestoken , jumper op master gezet , de IDE kabel erin gestoken en de power kabel en m'n gewone lezer heb ik als Slave gezet en ook IDE -en power kabel erin gestoken. Maar als ik mijn computer opstart vind hij de master en slave niet ( dat staat er al op in het begin ) maar als ik m'n gewone lezer als master zet en m'n DVD writer als slave herkent hij wel m'n gewone lezer maar niet m'n DVD writer... weet iemand hoe dit komt ?
DeathSythe`
DeathSythe`


ad:
) .
maar ik heb wel geen primaire slave.. alleen primaire Maser en dan sec master/slave