Archief - Pc van het merk acer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yaris

Legacy Member
Vandaag heb ik bij iemand een pc geinstalleerd van het merk acer.
Het was een sempron 3000 met 512 mb ram en 9200 ati.
Ik heb geen benchmarks gedaan maar er waren enkele dingen die mij opvielen.
Enkel bij het opstarten maakt hij een hels lawaai en dan draait hij muisstil. Is dit dat de koeler zich auto aanpast aan het verbruik van mhzt-sen? Deze pc was ontzettend snel in alles wat ik deed. hij koste rond de 700 euro ( +toetsenbord en muis).
Normaal gezien steek ik mijn pc's zelf in elkaar maar dan kom ik toch aan een hogere prijs als dit. Zijn dit goede pc's, iemand ervaring mee ( buiten de zwakke 3 dkaart natuurlijk, ik ben gamer hé) Anders is de keuze voor mij snel gemaakt.

PS: ik heb geen aandelen in acer of een winkel of whatever :)

2s2k

Legacy Member
da hels geluid kan de HDD mss zijn die boot.

ik heb vroeger een Acer design pc gehad, een 250mhz. da was de fermste bak ooit! :p

hoe het nu zit.. heb ik geen flauw idee van.

yaris

Legacy Member
Jamaar dat geluid is maar eventjes en dan """stilte"""", tov mijn pc met zijn cooler van 50 euro, wel geen zalman :)

vinteg

Legacy Member
kan fan van voeding zijn, of fan van vga(als dat een actieve cooler heeft) hdd betwijfel ik.
cdrom kan het ook zijn, bij mijn aopen ist ook zo of gewoon de casefan of de cpu fan. is normaal hoor

Lan

Legacy Member
Dat is wss de CPU fan. Als het mobo opstart gaat die naar zijn max. toerental. Enkele seconden later springt de cpu temp controle aan en zal de fan terugschakelen naar een lagere rotatiesnelheid. Niks abnormaal dus ...

***ARF***

Legacy Member
is normaal
da is hier ook zo
Lan heeft het juist uitgelegd

Smikkelone

Legacy Member
zelfde bij die laatste aldi pc's ak bij mijn lief zit man azo een lawaai in't begin en daarna muisstil :)

mightybunny

Legacy Member
Dit hard draaien kan ook zijn om blokkeren van de cpu fan te voorkomen.
Indien die van in het begin te weinig voltage krijgt kan die stallen als er veel stof op ligt enzo.
Daarom eerst volle voltage zodat hij goed ronddraait en dan trager draaien.

WoDk@

Legacy Member
ACER SUCKT!!! Heb ooit hun "home cinema" pc moete promoten ... ene hoop rommel ... Hun laptops rule wel anders...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan