yaris
Legacy Member
Vandaag heb ik bij iemand een pc geinstalleerd van het merk acer.
Het was een sempron 3000 met 512 mb ram en 9200 ati.
Ik heb geen benchmarks gedaan maar er waren enkele dingen die mij opvielen.
Enkel bij het opstarten maakt hij een hels lawaai en dan draait hij muisstil. Is dit dat de koeler zich auto aanpast aan het verbruik van mhzt-sen? Deze pc was ontzettend snel in alles wat ik deed. hij koste rond de 700 euro ( +toetsenbord en muis).
Normaal gezien steek ik mijn pc's zelf in elkaar maar dan kom ik toch aan een hogere prijs als dit. Zijn dit goede pc's, iemand ervaring mee ( buiten de zwakke 3 dkaart natuurlijk, ik ben gamer hé) Anders is de keuze voor mij snel gemaakt.
PS: ik heb geen aandelen in acer of een winkel of whatever
Het was een sempron 3000 met 512 mb ram en 9200 ati.
Ik heb geen benchmarks gedaan maar er waren enkele dingen die mij opvielen.
Enkel bij het opstarten maakt hij een hels lawaai en dan draait hij muisstil. Is dit dat de koeler zich auto aanpast aan het verbruik van mhzt-sen? Deze pc was ontzettend snel in alles wat ik deed. hij koste rond de 700 euro ( +toetsenbord en muis).
Normaal gezien steek ik mijn pc's zelf in elkaar maar dan kom ik toch aan een hogere prijs als dit. Zijn dit goede pc's, iemand ervaring mee ( buiten de zwakke 3 dkaart natuurlijk, ik ben gamer hé) Anders is de keuze voor mij snel gemaakt.
PS: ik heb geen aandelen in acer of een winkel of whatever

