Archief - pc valt uit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oxygen_43

Legacy Member
ey
ik heb hier nog geen maat ocassie pc gekocht. nu valt tij hier soms uit:s.
ik denk dat het aan de voeding ligt maar kheb het iemand gevraagt en die zij da mijn voeding echt beton is. dus het kan volgens hem nie aan de voeding liggen.kunnen jullie mij helpen??

voeding: q-tec PSU 400W Dual Fan gold
mobo: asus A7N8X-E Deluxe
cpu: AMD atlhon 2400+
graka: ati 9200
DDR: 2x 512DDR no name
cooler cpu: weetk niet staat niets op maar volgens mij wel een goeie.
nog 1 fan vanachter geplaatst en 1 vanvoor.
2HD's: 40GB Maxtor, 120GB maxtor
dvd-rom en cd-rw en dan nog plaatje met snelheid van fans en neon.

zo zal het ongeveer zijn :)
thnx bij voorbaat en kun je mij oplossing mss geven langs msn of pm.(ben weekend weg naar zee voor nieuwjaar :$)
dank u bij voorbaat
ltrz oxy

oxygen_43

Legacy Member
ow nog foutje. ie vind men DVD-rom niet meer (vroeger wel) en vanaf dat ik wil cd's schrijven valt tie uit :(. lezen ga wel :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Het zou wel is de voeding kunnen zijn , Het is een zeer EL CHEAPO ding die het bij mij ook heel slecht deed (en bij vele anderen) Tot 2 maal toe een ontplofte Qtec in men kast gehad. Dus......

-Infinity-

Legacy Member
Voeding echt beton? Wat een ... newb :)

Andere voeding dus, want wsl ligt het daaraan.

oxygen_43

Legacy Member
jah kben newb anders zouk het ni vragen e. srr e
ltrz oxy

Dripke

Legacy Member
Voeding zou het wss niet zijn. Q-tec is niet alles, maar ook niet SLECHT.
DDR MOET van een merk zijn. Mijn vriend heeft daar ook problemen mee gehad. PC viel ook uit. Had em aangeraden nnieuwe DDR samen met andere vrienden. Hij heeft em binnengedaan en zemmen da ook gezegd in de winkel. En dan is er Corsair in gestoken en ginget weer. Maakt niet uit welk merk. Moet wel draaien op u mobo.

Gad beter nen nieuwen gekocht. Nu moet ik u ook aanraden v na best een nieuwe cpu cooling te steken. Als er geen merk opstaat. Bij mij is het ook=> Hij valt gewoon uit bij zware games van de hitte. => da moede is testen met cpu cool vers 7.3.4. ... Als u temp bij lange tijd pc opstaan al over de 50°C is beter nieuwe steken met fan erbij.

ComputerVISTA

Legacy Member
Q-tec is niet alles, maar ook niet SLECHT.


Ik spreek zeker niet alleen voor mezelf als ik zeg dat het zeker wel zo is hoor. Hoeveel keer is er hier geen topic geopend met pc's die uitvielen en toevallig allemaal qtec voedingen hadden.

Als je van iemand een merk voeding kan lenen probeer dat dan eens en kijk of hij dan blijft aanstaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan