oxygen_43
Legacy Member
ey
ik heb hier nog geen maat ocassie pc gekocht. nu valt tij hier soms uit
.
ik denk dat het aan de voeding ligt maar kheb het iemand gevraagt en die zij da mijn voeding echt beton is. dus het kan volgens hem nie aan de voeding liggen.kunnen jullie mij helpen??
voeding: q-tec PSU 400W Dual Fan gold
mobo: asus A7N8X-E Deluxe
cpu: AMD atlhon 2400+
graka: ati 9200
DDR: 2x 512DDR no name
cooler cpu: weetk niet staat niets op maar volgens mij wel een goeie.
nog 1 fan vanachter geplaatst en 1 vanvoor.
2HD's: 40GB Maxtor, 120GB maxtor
dvd-rom en cd-rw en dan nog plaatje met snelheid van fans en neon.
zo zal het ongeveer zijn
thnx bij voorbaat en kun je mij oplossing mss geven langs msn of pm.(ben weekend weg naar zee voor nieuwjaar
)
dank u bij voorbaat
ltrz oxy
ik heb hier nog geen maat ocassie pc gekocht. nu valt tij hier soms uit
.ik denk dat het aan de voeding ligt maar kheb het iemand gevraagt en die zij da mijn voeding echt beton is. dus het kan volgens hem nie aan de voeding liggen.kunnen jullie mij helpen??
voeding: q-tec PSU 400W Dual Fan gold
mobo: asus A7N8X-E Deluxe
cpu: AMD atlhon 2400+
graka: ati 9200
DDR: 2x 512DDR no name
cooler cpu: weetk niet staat niets op maar volgens mij wel een goeie.
nog 1 fan vanachter geplaatst en 1 vanvoor.
2HD's: 40GB Maxtor, 120GB maxtor
dvd-rom en cd-rw en dan nog plaatje met snelheid van fans en neon.
zo zal het ongeveer zijn
thnx bij voorbaat en kun je mij oplossing mss geven langs msn of pm.(ben weekend weg naar zee voor nieuwjaar
)dank u bij voorbaat
ltrz oxy
. lezen ga wel