met stil vallen bedoelde wellicht vastlopen?
en wa bedoelde mee 'iets van het internet gebruikt'?
als hij IE (internet explorer dus) gebruikt?
of ook bij msn enzo?
en werkt het geluid anders?
welke pc, welke geluidskaart?
mee andere woorden, meer info plz, want eigelijk stelde nie eens een vraag, maar doede hier enkel een mededeling
