ABBY
Legacy Member
hallo,
heb net een moederborde getest op werking zonder case..
alles werkte, doe ik de moederbord in case, wou ie eerst niet opstarten met verschillende psu's.
Daarna start ik hem op met behulp van het groene draadje van psu kort te sluiten met zwart draadje..
na enige malen te proberen kreeg ik beweging, dvdromlampje brandt.. maar geen beeld, geen beep...

enig idee iemand???
heb net een moederborde getest op werking zonder case..
alles werkte, doe ik de moederbord in case, wou ie eerst niet opstarten met verschillende psu's.
Daarna start ik hem op met behulp van het groene draadje van psu kort te sluiten met zwart draadje..
na enige malen te proberen kreeg ik beweging, dvdromlampje brandt.. maar geen beeld, geen beep...


enig idee iemand???