Degush
Legacy Member
Allereerst, wil ik even melden, indien ik niet de juiste termen gebruik, weet dan dat ik een leek ben op gebied van hardware van een pc. Nou, eergisteren ochtend, deed mijn computer al raar, hij reageerde traag. Heb er geen aandacht aan besteed en startte hem de volgende dag (gisteren) dus gewoon op. Ik rook een verbrand geurtje, weer geen aandacht aan besteed. Ik had mijn computer uitgehaald, omdat ik een andere pc wou aansluiten, blijkbaar werkte hij niet. Dus heb ik weer die andere pc aangesloten, verbrand geurtje, na 30 seconden was de geur zo hevig dat heel mijn kamer ernaar stonk. Heb dus snel stroomkabel uitgehaald van pc. En pc opengedraaid, blijkbaar was een van werkgeheugen verbrand aan een hoekje, en ook een hoekje van die slot op de moederbord. Ik dacht, geen probleem er zitten 2 slots in, dus als de ene verbrand is dan zal de andere wel werken. Maar als ik de pc opstart, dan start hij op, maar er wordt niet op het scherm getoont (geen signaal). Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen? Indien dit verkeerd staat, mijn excuses.
Oh, ik weet ook niet welke specs belangrijk zijn. Dus laat me weten wat belangrijk is, zodat ik het kan posten.
spec:
MD 8818
Oh, ik weet ook niet welke specs belangrijk zijn. Dus laat me weten wat belangrijk is, zodat ik het kan posten.
spec:
MD 8818
.