celiske
Legacy Member
Hallo,
Ik heb juist een nieuwe hd in men pc gestoken, en nu start men pc niet meer op .. Ik steek men CD-rom van windows xp in en na de 'beep' van het herstarten valt hij stil en komt er ' OSP¨' op het scherm, waarbij de O knippert
. Als ik de cd eruti haal verdwijnt de error maar komt er niets
. Ik denk dat ik men HD juist ingestoken heb ( Master ) Dus wat kan het anders zijn ??
grtz Tom
Ik heb juist een nieuwe hd in men pc gestoken, en nu start men pc niet meer op .. Ik steek men CD-rom van windows xp in en na de 'beep' van het herstarten valt hij stil en komt er ' OSP¨' op het scherm, waarbij de O knippert
. Als ik de cd eruti haal verdwijnt de error maar komt er niets
. Ik denk dat ik men HD juist ingestoken heb ( Master ) Dus wat kan het anders zijn ??grtz Tom