Archief - PC start niet meer op (2)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SoulBeat

Legacy Member
Vervolg op:
https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/pc-start-niet-meer-op.811256

Ik dacht dat het probleem opgelost was maar nu ongeveer 5 dagen later gebeurt ongeveer hetzelfde opnieuw.
Ik was gewoon op mijn pc wat aan het surfen op het internet en opeens bevroor mijn pc, ik kon niets meer doen dus sloot ik mijn pc gewoon weer af en startte hem opnieuw op.
Toen ik aan het inlogscherm kwam en hij begon te laden stopte opeens ook het laadsymbool met bewegen. Ik dacht dat het een eenmalig probleem was maar het gebeurde opnieuw, na enkele pogingen begon het probleem van de vorige keer opnieuw naar boven. Hij maakte geluid maar er verschijnt niets op het scherm. Soms is het ook zo dat als ik hem opstart hij 1 second (of zelfs nog niet) lawaai maakt, hij stopt, en dan enkele seconden later start hij weer op.

Ik heb hem nu een paar uren gewoon uit gelaten en nu krijg ik weer scherm maar het bevriest gewoon weer terwijl windows opstart :(

Zijn er mensen die me kunnen helpen?

:help:

Extrizyo

Legacy Member
al eens geprobeerd met andere ram latjes?
kan zijn dat je je ram beschadigd hebt bij het uithalen en terug insteken van de vorige post door te hard te duwen ofzo :)

SoulBeat

Legacy Member
Zorgt dat voor het bevriezen van mijn pc?
En het heeft 5 dagen gewerkt, het kan toch niet opeens kapot zijn?

Extrizyo

Legacy Member
SoulBeat zei:
Zorgt dat voor het bevriezen van mijn pc?
En het heeft 5 dagen gewerkt, het kan toch niet opeens kapot zijn?

nja, kan door ' warmte ' losgekomen zijn maar die kans is wel klein, en al eens geprobeerd om het op te lossen zoals de vorige keer?

SoulBeat

Legacy Member
ik heb ze allebei opnieuw in een andere slot gestoken, ik raak nu al even op mijn pc maar ik kijk even naar iets en weet niet echt of dit normaal is:

Screenshot

Ik heb daar vroeger nooit op gelet maar ik hoop dat het normaal is
(let op de rode kaders)

Hungry®

Legacy Member
koppel uw schijf los en start op. Bevriest hij nog of blijft hij lopen met vermelding missing system?

SoulBeat

Legacy Member
Hungry® zei:
koppel uw schijf los en start op. Bevriest hij nog of blijft hij lopen met vermelding missing system?

het lukt nu weer door die latjes weer veranderd te hebben
maar is het normaal wat je kunt zien op die screenshot?
Nu staat er bij Vrij toch al 485

Hungry®

Legacy Member
zie in de andere tabblad welke processen er draaien en welke er veel geheugen vergen.

SoulBeat

Legacy Member
Hungry® zei:
zie in de andere tabblad welke processen er draaien en welke er veel geheugen vergen.

ik kan enkel zien welke processen hoeveel processor gebruiken
en dat is niet zo veel, processorgebruik als ik weinig doe, bv. enkel chrome op staat is ongeveer beneden 10%, het fysiek geheugen ligt bijna altijd rond de 50%

SoulBeat

Legacy Member
Hungry® zei:
dan is er toch geen probleem?

nee, ik wou gewoon weten of het normaal was dat er eerst maar 4mb stond bij Vrij geheugen

hopelijk zijn de problemen nu voor een langere tijd voorbij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan