cyprien
Legacy Member
Probleempje met een pc van mij:
Specs: Athlon 900 mhz, 256 mb ram, geforce 4 mx, ...
Probleem: Wanneer ik de computer aanschakel maakt hij enkel lawaai. Het opstart proces wordt al van de eerste seconde onderbroken. Dus hij blijft maar draaien zonder iets te doen. En op het moederbord zelf brand een rood lichtje.
Kzou echt niet weten wat het probleem kan zijn. Het enige waar ik nu nog aan denk is de voeding? Er zat vroeger een pentium 3 in.
Iemand enig idee wat het zou kunne zijn?
cyp.
Specs: Athlon 900 mhz, 256 mb ram, geforce 4 mx, ...
Probleem: Wanneer ik de computer aanschakel maakt hij enkel lawaai. Het opstart proces wordt al van de eerste seconde onderbroken. Dus hij blijft maar draaien zonder iets te doen. En op het moederbord zelf brand een rood lichtje.
Kzou echt niet weten wat het probleem kan zijn. Het enige waar ik nu nog aan denk is de voeding? Er zat vroeger een pentium 3 in.
Iemand enig idee wat het zou kunne zijn?
cyp.
Hoe krijgt hij in godsnaam ne AMD in P3 socket?