daFour
Legacy Member
yepz
kwil menne 2500+ naar 3200+ krijgen en alsk hem op 200fsb 11.5mp en vcore 1.75 zet boot ie niemeer
alsk dan ietsje minder doe (190 fsb) reboot hij spontaan tijdens gewoon werken in windows
kheb ne 350watt voeding die 2 hd's ,9800pro en dvd-rom,cd-rw trekt
waarom reboot die dan zo??
kwil menne 2500+ naar 3200+ krijgen en alsk hem op 200fsb 11.5mp en vcore 1.75 zet boot ie niemeer
alsk dan ietsje minder doe (190 fsb) reboot hij spontaan tijdens gewoon werken in windows
kheb ne 350watt voeding die 2 hd's ,9800pro en dvd-rom,cd-rw trekt
waarom reboot die dan zo??
nu met maar die 110mhz meer wordt hij bij die heat test max 56°. ik moet echt een betere cooler hebben 
