Pvt.Samson
Legacy Member
Toen ik vandaag na een weekendje zee thuiskwam en mijn computer opstarte omdat ik dacht om eventjes te gamen, kreeg ik plots een ferme lag! Ik kon niets meer doen!
Na even de knop in te drukken (wat heel slecht is voor je computer) starte ik mijn computer op in veilige modus, toen zag ik iets wat mij echt niet beviel. Er stond een programma op dat Cheat engine 6.0 noemde. Dit heb ik direct gedeletet, toen mijn computer afgesloten en opnieuw opgestart. Toen kreeg ik het normale windows laadbalk (http://farm4.static.flickr.com/3291/3031842054_610581e4a2.jpg). Daarna was alles zwart en hoorde ik het opstart geluidje en toen niks meer.
Nu staat mijn computer in veilige modus te scannen op virussen.
Is er toevallig iemand die mij kan helpen.
Alvast bedankt
Na even de knop in te drukken (wat heel slecht is voor je computer) starte ik mijn computer op in veilige modus, toen zag ik iets wat mij echt niet beviel. Er stond een programma op dat Cheat engine 6.0 noemde. Dit heb ik direct gedeletet, toen mijn computer afgesloten en opnieuw opgestart. Toen kreeg ik het normale windows laadbalk (http://farm4.static.flickr.com/3291/3031842054_610581e4a2.jpg). Daarna was alles zwart en hoorde ik het opstart geluidje en toen niks meer.
Nu staat mijn computer in veilige modus te scannen op virussen.
Is er toevallig iemand die mij kan helpen.
Alvast bedankt