One-t|M@[hINe
Legacy Member
kheb gisteren morgen geformatteerd. gans de dag werkt hij goed, maar s avonds herstart ik nog eens(overdag ook al paar keerherstart) en ik kom in windows en vanaf ik een prog wil opstarten, krijg ik een muis met zandloper, ik kan de muis nog bewegen, en met wat vertraging in taakbeheer raken=>
CPU=100%
cpu is zeker niet te warm
ik moet wel zeggen dat de format deze keer niet vlot verliep int begin, dus herbegonnen, en toen installeerde windows goed(enkel men c: geformatteerd)
zou et helpen alsk nu nog eens formatteer?! of aan wa kan da nog liggen?
ow jah: msn gaat wel, maar programmas zoals videolan/mediaplayer/elke game etc.. zorgen voor cpu=100%
nog iets: men pc heeft vanaf nadien s nachts ook de hele dag via mirc zitten downloaden, ik zet men scherm dan uit standby alsk opstond, en hij was nie gecrashed..
corrupte win xp install dus?!
aan drivers ligtet nie volgens mij, omdat het in veilige modus geen z*k beter is.
CPU=100%
cpu is zeker niet te warm
ik moet wel zeggen dat de format deze keer niet vlot verliep int begin, dus herbegonnen, en toen installeerde windows goed(enkel men c: geformatteerd)
zou et helpen alsk nu nog eens formatteer?! of aan wa kan da nog liggen?
ow jah: msn gaat wel, maar programmas zoals videolan/mediaplayer/elke game etc.. zorgen voor cpu=100%
nog iets: men pc heeft vanaf nadien s nachts ook de hele dag via mirc zitten downloaden, ik zet men scherm dan uit standby alsk opstond, en hij was nie gecrashed..
corrupte win xp install dus?!
aan drivers ligtet nie volgens mij, omdat het in veilige modus geen z*k beter is.