Controler
Legacy Member
Bah,
Een eind geleden hebbek hier al es een thread over gestart en dan kreeg ik als bericht dat een format mss zou helpen. Nou dat hebbek net gedaan omdat het nodig was maar het probleem blijft. Specs zie sig.
Wat randinfo dat mss nuttig kan zijn. Als ik game gebeurt het ook soms en dan:
-Registreert hij nog soms alsek iets typ (terwijl het beeld vaststaat)
-Geen geluid meer
-Geen beweging meer dus
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Thx
(is er geen programma die fouten kan loggen ofzo???)
Een eind geleden hebbek hier al es een thread over gestart en dan kreeg ik als bericht dat een format mss zou helpen. Nou dat hebbek net gedaan omdat het nodig was maar het probleem blijft. Specs zie sig.
Wat randinfo dat mss nuttig kan zijn. Als ik game gebeurt het ook soms en dan:
-Registreert hij nog soms alsek iets typ (terwijl het beeld vaststaat)
-Geen geluid meer
-Geen beweging meer dus
Hopelijk kunnen jullie me helpen

Thx
(is er geen programma die fouten kan loggen ofzo???)



