Deekay
Legacy Member
Sinds vandaag freezed men pc (geluid ook enal) telkens ik een game wil opstarten, dus de menu's in het spel gaan nog, maar vanaf ik wil spelen, dus wanneer het geladen is en wil 'launchen' freezed men scherm, geluid, alles, moet ik dus rebooten... Nu had ik dit in mindere mate voordien, dan was het pas na enkele uren gamen ofzo voor ik dit had (wat ook al enorm irritant was, maar kon er nog mee leven)
Nu wat kan ik hier aan doen
Ook vermelden dat ik onlangs nog een catalyst update heb gedaan (weet nu wel niet of het probleem daarvoor ook al was, ni echt meer aan gedacht).
Heb daarnet even de temps gecheckt op idle (want kan niet kijken stressed -> freeze)
CPU Core 52°
GPU1 Diode 51°
GPU1 VRM 61°
GPU2 Diode 55°
GPU2 VRM 59°
Moederbord 44°
HD1 (Windows) 45°
HD2 (Data1) 38°
HD3 (Data2) 43°
Specs:
P5Q Deluxe
E8400
2x2GB Kingston
ATI HD4870x2
Win7 64bit
Nog even bij vermelden dat de CPU enkele maanden op 4Ghz heeft gestaan, heb dit nu vandaag veranderd (heeft er misschien iets mee te maken??), CPU Idle Temp vind ik ook al belachelijk hoog..
Iemand raad?
Edit: Soms krijg ik van die grijze balken, soms krijg ik een effen paarsachtig beeld.. soms blijft ie gewoon hangen op zen frame..
Nu wat kan ik hier aan doen
Ook vermelden dat ik onlangs nog een catalyst update heb gedaan (weet nu wel niet of het probleem daarvoor ook al was, ni echt meer aan gedacht). Heb daarnet even de temps gecheckt op idle (want kan niet kijken stressed -> freeze)
CPU Core 52°
GPU1 Diode 51°
GPU1 VRM 61°
GPU2 Diode 55°
GPU2 VRM 59°
Moederbord 44°
HD1 (Windows) 45°
HD2 (Data1) 38°
HD3 (Data2) 43°
Specs:
P5Q Deluxe
E8400
2x2GB Kingston
ATI HD4870x2
Win7 64bit
Nog even bij vermelden dat de CPU enkele maanden op 4Ghz heeft gestaan, heb dit nu vandaag veranderd (heeft er misschien iets mee te maken??), CPU Idle Temp vind ik ook al belachelijk hoog..
Iemand raad?
Edit: Soms krijg ik van die grijze balken, soms krijg ik een effen paarsachtig beeld.. soms blijft ie gewoon hangen op zen frame..

