-=[AFT]=-@SAtan
Legacy Member
Ik heb mijn pc eens opengevezen en met perslucht en met een stofzuiger het stof verwijderd. Nadat alles gekuist was en ik de case weer had dichtgedaan starte ik de pc op maar ... mijn scherm bleef zwart ... omdat ik een onboard GPU heb sloot ik mijn scherm daar op aan en dat werkte. Maar ik wou absoluut mijn 9800pro (geflashed naar xt) terug aan de praat krijgen. Pas na een bios-reset deed die het maar toen ik opstarte waren de tekens van de POST-test helemaal door elkaar gehaald en wou windows zelfs niet opstarten. Ik besloot te rebooten. Nu starte de pc helemaal niet meer op ... ik hoorde enkel 3 biepjes ... Ik dacht dat het misschien aan de RAM kon liggen en haalde het latje van 512Mb (pc3200) eruit en stopte dat van een andere pc erin ( 256Mb pc2700). Nu starte de pc wel op en windows deed ook zijn werk maar toen ik een tijdje cs speelde bevroor heel mijn scherm en ma een tijdje viel dat zelfs uit. Het enige wat ik kon doen is rebooten en jullie om hulp vragen.
ff mijn config:
AMD Athlon XP 2200+ (non OC)
Twinmos 512Mb PC3200 ( nu Corsair 256Mb PC2700 )
PCChips mobo
Western Digital 200Gb 8Mb cache
Seagate Baracuda 60Gb
Sapphire 9800Pro FLASHED to 9800XT (412/365)
ff mijn config:
AMD Athlon XP 2200+ (non OC)
Twinmos 512Mb PC3200 ( nu Corsair 256Mb PC2700 )
PCChips mobo
Western Digital 200Gb 8Mb cache
Seagate Baracuda 60Gb
Sapphire 9800Pro FLASHED to 9800XT (412/365)





nog net eens ZEER goed naar alle slots gekeken en grafische kaart zat er niet volledig tot het einde in het AGP slot (je zag nog de gouden connectors) hopelijk zijn de problemen hierdoor opgelost :applause: