TheProject
Legacy Member
Ik gebruik een panasonic quintrix beeldbuis om met mijn xbox te spelen.
Sinds kort heb ik het probleem dat de tv wel aangaat,
het rode lampje brandt en je hoort een tik in de tv zelf (en dan zou hij in feite aanslaan)
maar het beeld blijft zwart. Heb al wat gegoogled en vond dit,
iemand met hetzelfde probleem als ik KLIK
Maar ik had dit vroeger ook eens meegemaakt (vorig week)
en toen kwam er wel beeld en bleef dan een week normaal werken.
En nu plots niet meer. Kan iemand mij helpen?
Sinds kort heb ik het probleem dat de tv wel aangaat,
het rode lampje brandt en je hoort een tik in de tv zelf (en dan zou hij in feite aanslaan)
maar het beeld blijft zwart. Heb al wat gegoogled en vond dit,
iemand met hetzelfde probleem als ik KLIK
Maar ik had dit vroeger ook eens meegemaakt (vorig week)
en toen kwam er wel beeld en bleef dan een week normaal werken.
En nu plots niet meer. Kan iemand mij helpen?