Archief - Packard Bell uitbreiden?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dawnzolino

Legacy Member
een virend van me heeft een packard bell
specs : 3.0Ghz HT 800mhz FSB
ATI 9200LE 256mb
512mb-ram

ik heb vandaag mijn 9800SE in gaan steken...
ik installeerde driver, en alles werkte perfect. DOOM³ op high en 800*600 geen enkel schokske en nfsu² ook ni

maar dan zag ik dat zen voltlijnen nogal laag lagen: Vcore 1.333 en 12V lijn op 11.49V en zen CPU fan draaide maar op 2600rpm.
temp van CPU idle : 45° :unsure:

en naa een paar uur gamen 6uurtjes ofzo viel het scherm uit ... nix meer,
zwart scherm. hij zat in windows maar had wit beeld.
maar int begin zag je de specs ... en dan vanaf het windows laadscherm ging het scherm naar zwart.

zen voeding is "wit merk" 280W :wtf: :ironic:

dan trug zen oude kaart erin ... ik installde driver en speelde en ineens alles met lijnen...
ik zette dan de instellingen op 8x AF en dan ging het beeld wel normaal.

is de pc stuk?
is het AGP slot kapot?
is de kaart kapot?
is de voeding te slap? ( wat normaal logisch is)

ik dacht eerst de voeding. maar ik wil de mening van de Pro's ;)

plz help me :help: :cry:

dawnzolino

Legacy Member
Als je het weet dan mogen jullie wel posten zenne :)

kheb echt help nodig...
die kerel gaat nieuwe voeding kopen daarvoor :wtf:

Exit

Legacy Member
zoek eerst eens de betekenis van forum op .... =/ nonstop hulp, geen 24/7 hulp
iemand die op forum passeert kan posten .... dus GEDULD

veel kans voedings prob ... volt te laag, wattage te laag voor die 3de kaart, min voor die kaart (rtfm) is 300W (merk voeding)

2de prob ... PB ... als het een "gewone" atx voedong is hebt ge geluk, anders, ... tja, raak maar eens aan die voeding ...

dawnzolino

Legacy Member
dus er is nix kapot aan MOBO of AGp bus??
met die 9200LE heeft em op standaard sittings horizontaal vervormt beeld.
en alsek 4xAF opzet heeft em normaal?

weet iemand hoeda da kotm.
das pa gekomen na het uithalen van die 9800

is da ding dan stuk? wat is het probleem?
is gwne ATX voeding
no-name 280W :ironic: :ironic:

vinteg

Legacy Member
steek er is een anderre voeding in, 250watt is voor die cpu+randapparaten drives etc al te weinig imo

Exit

Legacy Member
slechter beeld kan aan drivers liggen
voeding zeker atx? (dell of pb gebruiken zelfde stekkers maar is GEEN atx)
voeding te zwak

dawnzolino

Legacy Member
yup dacht ik ook want.

kan het AGP slot stuk zijn?? :unsure:

hij heeft horizontale lijnen in NSFU² met die 9200LE alsek gwn standaard laat
en de lijnen zijn er nimeer alsek 4xAF opzet
welke verklaring hebbe jullie ervoor?
is pas gekomen na het uithalen van de radeon

dawnzolino

Legacy Member
en de voeding is ook te slap?? :unsure:

dus er is nix kapot? :bow:

morgen gaat hij 400W halen en dan die 9800 er trug probere insteke en dan moet het normaal gaan? Niet??

ma da zwart scherm was er ineens bij het veranderen van de resolutie.

hij was aant spelen met de 9800 en dan ging hij nara windows en veranderde resolutie en restarte de pc en dan geraakte hij niet verder als het windows laadscherm. vanaf damoment had hij zwart scherm met lijnen :wtf: dan 9200LE er trug in en dan ging et maar dan die horizontale lijnen in NFSU² en dan alsek AF 4x zet dan draait alels smooth zonder lijnen :sad:
zall wss ana driver ligge.
ook aan de voeding?

zeker dat er nix kapot is?

dawnzolino

Legacy Member
nu gaak slapen. kzal morgen zien naar eventuele meerdere replies.

tot morgen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan