dawnzolino
Legacy Member
een virend van me heeft een packard bell
specs : 3.0Ghz HT 800mhz FSB
ATI 9200LE 256mb
512mb-ram
ik heb vandaag mijn 9800SE in gaan steken...
ik installeerde driver, en alles werkte perfect. DOOM³ op high en 800*600 geen enkel schokske en nfsu² ook ni
maar dan zag ik dat zen voltlijnen nogal laag lagen: Vcore 1.333 en 12V lijn op 11.49V en zen CPU fan draaide maar op 2600rpm.
temp van CPU idle : 45°
en naa een paar uur gamen 6uurtjes ofzo viel het scherm uit ... nix meer,
zwart scherm. hij zat in windows maar had wit beeld.
maar int begin zag je de specs ... en dan vanaf het windows laadscherm ging het scherm naar zwart.
zen voeding is "wit merk" 280W
:ironic:
dan trug zen oude kaart erin ... ik installde driver en speelde en ineens alles met lijnen...
ik zette dan de instellingen op 8x AF en dan ging het beeld wel normaal.
is de pc stuk?
is het AGP slot kapot?
is de kaart kapot?
is de voeding te slap? ( wat normaal logisch is)
ik dacht eerst de voeding. maar ik wil de mening van de Pro's
plz help me

specs : 3.0Ghz HT 800mhz FSB
ATI 9200LE 256mb
512mb-ram
ik heb vandaag mijn 9800SE in gaan steken...
ik installeerde driver, en alles werkte perfect. DOOM³ op high en 800*600 geen enkel schokske en nfsu² ook ni
maar dan zag ik dat zen voltlijnen nogal laag lagen: Vcore 1.333 en 12V lijn op 11.49V en zen CPU fan draaide maar op 2600rpm.
temp van CPU idle : 45°
en naa een paar uur gamen 6uurtjes ofzo viel het scherm uit ... nix meer,
zwart scherm. hij zat in windows maar had wit beeld.
maar int begin zag je de specs ... en dan vanaf het windows laadscherm ging het scherm naar zwart.
zen voeding is "wit merk" 280W
:ironic: dan trug zen oude kaart erin ... ik installde driver en speelde en ineens alles met lijnen...
ik zette dan de instellingen op 8x AF en dan ging het beeld wel normaal.
is de pc stuk?
is het AGP slot kapot?
is de kaart kapot?
is de voeding te slap? ( wat normaal logisch is)
ik dacht eerst de voeding. maar ik wil de mening van de Pro's
plz help me

ad: