o2.be
Legacy Member
Ik heb al een tijdje de packard bell mp3 player 256 mb.
Gisteren zet ik er nog een nummer op alles bolde dus nog gisteren. Deze morgen wilde ik terug een nummerke erop zetten maar dit ging niet, mijn pc vind de mp3 player wel maar ik kan hem gewoon niet openen. Nu kan ik zelfs de mp3 player gewoon niet meer opzetten, ik krijg altijd een fout : ERREUR REFORMATER LA CLE
Iemand een oplossing??
Gisteren zet ik er nog een nummer op alles bolde dus nog gisteren. Deze morgen wilde ik terug een nummerke erop zetten maar dit ging niet, mijn pc vind de mp3 player wel maar ik kan hem gewoon niet openen. Nu kan ik zelfs de mp3 player gewoon niet meer opzetten, ik krijg altijd een fout : ERREUR REFORMATER LA CLE
Iemand een oplossing??
