Fraggie
Legacy Member
Beste,
Mijn PC wordt gevoed door een stekkerbus met een overspanningsbeveiliging. Deze heeft een test toon om wanneer alle toestellen uitstaat een test uit te voeren of de beveiliging nog werkt. Ook gaat deze toon af wanneer een onderspanning over overspanning optreedt.
Nu heb ik het vervelende probleem dat deze toon elke dag tegen de avond afgaat. Ongeacht of men PC nu aanstaat of niet. Op zich niet zo erg, het duurt maar een kwartiertje en er zit een vast interval tussen van één seconde. In het beste geval dacht ik het stoor signaal te ontvangen om de tellers te doen overschakelen naar nachttarief.
Nu echter staat dit ding hier al meer dan 30min te piepen?! Ik heb dus geen idee waarom hij dit doet.. Een handleiding zat er niet bij en een merk zie ik er ook niet opstaan.
Iemand die dit probleem herkent?
Btw, de test op zich blijkt goed te werken: even piepen en dan de spanning abrupt uitschakelen. Dus kapot zal hij wel niet zijn?
Alvast bedankt.
Mijn PC wordt gevoed door een stekkerbus met een overspanningsbeveiliging. Deze heeft een test toon om wanneer alle toestellen uitstaat een test uit te voeren of de beveiliging nog werkt. Ook gaat deze toon af wanneer een onderspanning over overspanning optreedt.
Nu heb ik het vervelende probleem dat deze toon elke dag tegen de avond afgaat. Ongeacht of men PC nu aanstaat of niet. Op zich niet zo erg, het duurt maar een kwartiertje en er zit een vast interval tussen van één seconde. In het beste geval dacht ik het stoor signaal te ontvangen om de tellers te doen overschakelen naar nachttarief.
Nu echter staat dit ding hier al meer dan 30min te piepen?! Ik heb dus geen idee waarom hij dit doet.. Een handleiding zat er niet bij en een merk zie ik er ook niet opstaan.
Iemand die dit probleem herkent?
Btw, de test op zich blijkt goed te werken: even piepen en dan de spanning abrupt uitschakelen. Dus kapot zal hij wel niet zijn?
Alvast bedankt.