Alexis
Legacy Member
yo,
-als ik mijn cpu wil overkloken een P4 3.0 HT 800 fbs naar bv. een 3.2 dan wil hij niet meer booten en zegt hij : system faileure due to overklocking ( een stem uit mijn pc zegt dat lijk ) en dan na een half-uur wil hij weer booten. weet iemand hoe ik dat kan oplossen ?
- kga mij een ram kopen van 400 mhz omdat ik nu zit met 333 mhz ram. hoe zet ik die ram in dual-channel ofzo.
- waar kan ik ergens een windows tweak guide vinden voor optimale pc preformance ?
grtz
srry voor de vele vragen.
alexander
-als ik mijn cpu wil overkloken een P4 3.0 HT 800 fbs naar bv. een 3.2 dan wil hij niet meer booten en zegt hij : system faileure due to overklocking ( een stem uit mijn pc zegt dat lijk ) en dan na een half-uur wil hij weer booten. weet iemand hoe ik dat kan oplossen ?
- kga mij een ram kopen van 400 mhz omdat ik nu zit met 333 mhz ram. hoe zet ik die ram in dual-channel ofzo.
- waar kan ik ergens een windows tweak guide vinden voor optimale pc preformance ?
grtz
srry voor de vele vragen.
alexander
.
) vind je de ultieme