StuNNeD
Legacy Member
Ik heb een MSI PT880 moederbord met daarop een Celeron 2.4, nog de gewone (400Mhz, 128kb) met 2x256MB DDR400
Ik kan hem overklokken tot 3.19GHz (FSB 133, CPU 1.375V), maar ik krijg hem niet hoger. Geheugen draait door de verhouding te veranderen op 354MHz.
Vanaf als ik nu 1Mhz overklok, boot het systeem niet meer. Zou ik de voltage in de northbridge of het geheugen op moeten trekken, of de CAS van het geheugen veranderen? Eventueel iets anders?
Merci op voorhand
Ik kan hem overklokken tot 3.19GHz (FSB 133, CPU 1.375V), maar ik krijg hem niet hoger. Geheugen draait door de verhouding te veranderen op 354MHz.
Vanaf als ik nu 1Mhz overklok, boot het systeem niet meer. Zou ik de voltage in de northbridge of het geheugen op moeten trekken, of de CAS van het geheugen veranderen? Eventueel iets anders?
Merci op voorhand
ge zult het er zelf op moeten wagen of gewoon laten zoals het is 