Bertus
Legacy Member
Telkens ik mijn PC koud start dan blijft hij ergens in de bios hangen:
-ofwel bij het tellen van de RAM
-ofwel bij het detecteren van harde schijven
-ofwel bij het laadbalkje van win xp
Enfin, telkens op een verschillende plaats.
Ik moet dan 2 a 3 keer resetten alvorens mijn pc gewoon opstart en mooi naar windows gaat.
Waaraan zou dit kunnen liggen?
Ik heb er al een aantal weken last van.
-ofwel bij het tellen van de RAM
-ofwel bij het detecteren van harde schijven
-ofwel bij het laadbalkje van win xp
Enfin, telkens op een verschillende plaats.
Ik moet dan 2 a 3 keer resetten alvorens mijn pc gewoon opstart en mooi naar windows gaat.
Waaraan zou dit kunnen liggen?
Ik heb er al een aantal weken last van.
