matiehahahas
Legacy Member
Hallo,
ik heb twee problemen:
1) de laptop wil niet meer opladen. Het probleem ligt niet aan de oplader, maar wel aan het contact (dat pinnetje waar de kop van oplader moet inschuiven) dat zou afgebroken zijn of niet meer werken. Derco zegt dat dit waarschijnlijk een breuk is en dan ook enkel kan gerepareerd worden door vervanging van het moederbord. Heeft iemand hier evaring mee of een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
2) op een andere laptop heb ik problemen met het verbinden tot het draadloos netwerk. De laptop verbond bij mijn thuis perfect, zonder problemen, maar wanneer ik deze elders met een netwerk wil verbinden lukt dat wel, maar valt het na 5 - 10 seconden weer uit. Ik heb al /iprelease en /iprenew geprobeerd, dat een eerste keer lukte voor ongeveer een uurtje. Als ik dit nu ingeef dan zegt opdrachtprompt dat dit geen juiste command zou zijn.
Mocht het iets helpen: msn geeft de ene keer aan dat het een probleem met het IP is, de andere keer zou het de gateway zijn ...
Alvast bedankt!
ik heb twee problemen:
1) de laptop wil niet meer opladen. Het probleem ligt niet aan de oplader, maar wel aan het contact (dat pinnetje waar de kop van oplader moet inschuiven) dat zou afgebroken zijn of niet meer werken. Derco zegt dat dit waarschijnlijk een breuk is en dan ook enkel kan gerepareerd worden door vervanging van het moederbord. Heeft iemand hier evaring mee of een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
2) op een andere laptop heb ik problemen met het verbinden tot het draadloos netwerk. De laptop verbond bij mijn thuis perfect, zonder problemen, maar wanneer ik deze elders met een netwerk wil verbinden lukt dat wel, maar valt het na 5 - 10 seconden weer uit. Ik heb al /iprelease en /iprenew geprobeerd, dat een eerste keer lukte voor ongeveer een uurtje. Als ik dit nu ingeef dan zegt opdrachtprompt dat dit geen juiste command zou zijn.
Mocht het iets helpen: msn geeft de ene keer aan dat het een probleem met het IP is, de andere keer zou het de gateway zijn ...
Alvast bedankt!