Archief - Oortjes van MP3-player

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

raintjah`

Legacy Member
Ik heb een probleem, ik heb zopas een MP3-speler gekocht, met daarbji sport oortjes ( die rond je oor gaan) deze passen echter goed. Maar met deze oortjes loop ik liever niet op school rond! Het probleem dat ik heb is, da gewone oortjes gewoon niet in mijn oor gaan! ze vallen er telkens uit... Doe ik iets fout met het in doen, of is mijn oor gewoon te klein? Zijn er eventueel oortjes voor mensen met hetzelfde probleem als mij? grtz.

Talos

Legacy Member
Welke oortjes heb je nu dan? Want sommige broloortjes blijven ook niet in mijn oren zitten.
Nu dat ik er iets deftigere (ergo duurdere :) ) heb gekocht blijven ze toch deftig zitten.

Scapa Sport

Legacy Member
ge pakt toch links voor het linkse en rechts voor het rechtse he :d :niceone:

raintjah`

Legacy Member
yep... En als ik er wat op duw doet t pijn... Ze passen der gewoon nie in :d

Scapa Sport

Legacy Member
heb je gezien dat ze niet verdraaid zijn , sommige zijn verdraaid en kunde dieterug draaien .

raintjah`

Legacy Member
Talos zei:
Welke oortjes heb je nu dan? Want sommige broloortjes blijven ook niet in mijn oren zitten.
Nu dat ik er iets deftigere (ergo duurdere :) ) heb gekocht blijven ze toch deftig zitten.

Ik heb zo'n iDream ding van 77€ ............. met standaard oortjes.

Mee

Legacy Member
Ik heb jammer genoeg ook da probleem :sad: .
Ik heb daarom van die dure Philips-oortjes ( Deze )gekocht in de Makro (€19!) maar zelfs die bleven nie zitten :(

raintjah`

Legacy Member
Zoals ik zeg: de enige oortjes die bij mij passen zijn van die dingen die rond je oor gaan.
Misschien doen we ze gewoon fout in? :x

****edit****

Ik zou ook nog van die iPod achtige oortjes willen kopen, maar die zijn zo duur :( Weet iemand een online winkel waar ze goedkoper staan? Eventueel een ander merk? GrtzzZZz

Typhon`

Legacy Member
pakt sennheiser ofzo, als die niet passend an ligt het aan uw eigen oren. :)
Die In-ear dingskes zijn altijd boven de 50 € dachtik...

Ranzy

Legacy Member
Ik had hetzelfde probleem, die ronde oortjes vielen er steeds uit, nu heb ik er met een "basstunnel", die zitten wat dieper in je oor en blijven echt goed zitten, daar komt nog bij dat bassen en het geluid over het algemeen veel harder te horen is, dus moet ik het volume niet altijd helemaal openzwieren.

raintjah`

Legacy Member
heb jij van die Dure oortjes ranzy?
@Typhon: het ligt dan ook aan mijn oren :crazy:

Ranzy

Legacy Member
Bwa, duur niet echt vind ik, ik dacht 25€ of zo. Ze zijn het geld zeker waard!

kinkje

Legacy Member
ik heb een ipod, en de oortjes die daar standaard bijzitten zijn de enige die in mijn oor blijven zitten, die zijn eigelijk niet echt anders dan andere oortjes, maar toch vallen mijn sennheiser mx300's er constant uit en blijven alleen die apple oortjes tegoei zitten :niceone:

mss kan je die ook apart verkrijgen :)

keeper

Legacy Member
de oortjes van apple blijven bij mij ook het makkelijkst in maar ik gebruik voor de moment sennheiser mx 500 oortjes en die blijven ook tamelijk goe zitten.

gravendelver

Legacy Member
das een veel voorkomend probleem. Heb het zelf ook. Ik ga in-ear-phones kope van apple omdat die bij mijnn iPod passen. Maar als het nie voor een iPod is raad ik zeker in-ear-phones van sony aan, zullen goedkoper zijn voor meer kwaliteit (die van apple zijn al zeer goed). Rond de 40 euro hebt ge echt goeie van sony
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan