Pascal 6oh9
Legacy Member
Geachte
Na wat problemen te hebben gehad en een mail te hebben gestuurd krijg mijn oom volgende e-mail van de support:
We hebben een test op uw lijn uitgevoerd.
Waaruit blijkt dat de lijn goed synchroniseert
Maar we hebben het profile verandert naar profile met veel meer marge.
Gelieve uw modem rechtstreeks op het eerst aansluitingspunt aan te sluiten.
Dit met behulp van een nieuwe adsl filter.
Wat bedoelen ze hiermee?
dank
Na wat problemen te hebben gehad en een mail te hebben gestuurd krijg mijn oom volgende e-mail van de support:
We hebben een test op uw lijn uitgevoerd.
Waaruit blijkt dat de lijn goed synchroniseert
Maar we hebben het profile verandert naar profile met veel meer marge.
Gelieve uw modem rechtstreeks op het eerst aansluitingspunt aan te sluiten.
Dit met behulp van een nieuwe adsl filter.
Wat bedoelen ze hiermee?
dank
