SarahBaptie
Legacy Member
Hallo,
Vandaag is mijn nieuwe pc toegekomen die ik heb besteld bij Alternate.
Nu keek ik even door het raampje van de case en ik zag dat mijn voeding, OCZ ModXstream 500W met de fan naar onderen ligt. De case is een ANtec 300 dus hij zit beneden ipv boven. Nu is het dus zo dat de fan gewoon tegen de onderkant blaast van mijn case.
Is dit de bedoeling?
Heb even opgezocht op internet en sommigen doen het idd zo met de fan tegen de case, de meeste echter niet.
Indien beter niet, dan maak ik mijn case open en draai hem om. Heb dit nog niet gedaan, want dan vervalt mijn garantie op de "assemblage van pc" door Alternate.
Vandaag is mijn nieuwe pc toegekomen die ik heb besteld bij Alternate.
Nu keek ik even door het raampje van de case en ik zag dat mijn voeding, OCZ ModXstream 500W met de fan naar onderen ligt. De case is een ANtec 300 dus hij zit beneden ipv boven. Nu is het dus zo dat de fan gewoon tegen de onderkant blaast van mijn case.
Is dit de bedoeling?
Heb even opgezocht op internet en sommigen doen het idd zo met de fan tegen de case, de meeste echter niet.
Indien beter niet, dan maak ik mijn case open en draai hem om. Heb dit nog niet gedaan, want dan vervalt mijn garantie op de "assemblage van pc" door Alternate.

