Slaxz
Legacy Member
hi all
ik heb een dell 8400 pc. ik ben best tevreden over dat ding (ook, omdat et nog mar 3 maande oud is) maar ik heb er een PCIe x300 SE graka in. ik dacht
dak et ding wel degelijk ging zijn. voor wat ik maar speel is het ding wel oke maar de prestatie zijn toch eerder mager. dus zou ik em wat oc'n om er toch wat meer uit te kunnen halen.
maar om eerlijk te zijn hebbek geen flauw idee hoe ik daar aan moet beginne
kunnen jullie me ff helpen plz
mvg
ik heb een dell 8400 pc. ik ben best tevreden over dat ding (ook, omdat et nog mar 3 maande oud is) maar ik heb er een PCIe x300 SE graka in. ik dacht
dak et ding wel degelijk ging zijn. voor wat ik maar speel is het ding wel oke maar de prestatie zijn toch eerder mager. dus zou ik em wat oc'n om er toch wat meer uit te kunnen halen.
maar om eerlijk te zijn hebbek geen flauw idee hoe ik daar aan moet beginne
kunnen jullie me ff helpen plz
mvg
