thijske
Legacy Member
hoi ik wou mijn pc eens overclocken gewoon voor maar es te zien of da werkt
ik heb een amd xp 2400+ processor en ik krijg die van 2.0 ghz naar 2.17
maar als ik een spel wil spele krijg van die rare dingen zoals groene vlekjes op
mijn scherm. waar kan dit aan liggen. proceesor gewoon slecht???
ik heb een amd xp 2400+ processor en ik krijg die van 2.0 ghz naar 2.17
maar als ik een spel wil spele krijg van die rare dingen zoals groene vlekjes op
mijn scherm. waar kan dit aan liggen. proceesor gewoon slecht???
