DreamWearl
Legacy Member
@Everyone...
heb dus:
Asus A8V deluxe (3000+ @ 1800Mhz)
Sparkle 6600GT
2x512Mb TwinMos
had vroeger anders asus moboke
en daar kon'k gewoon AI-OC op 30% zette, en da werkte goe
hier is't iets anders...
en wil't nu ni direct omzeep helpe ook
iemand idee/sugiesties/tips/ervaring
om deze mobo & graka te overclocken?
huidige status:
cpu-z & 3Dmark05
indien ge goeie uitleg hebt mag't ook altijd via mail gestuurd worden
(als da simpeler is dan hier te reply-e klik hier voor email)
alvast bedankt
hou't on-topic
voor
=> en het belangt mij aan => stuur pm of mail
=> en het belangt mij ni aan => mail het naar jezelf
heb dus:
Asus A8V deluxe (3000+ @ 1800Mhz)
Sparkle 6600GT
2x512Mb TwinMos
had vroeger anders asus moboke
en daar kon'k gewoon AI-OC op 30% zette, en da werkte goe

hier is't iets anders...
en wil't nu ni direct omzeep helpe ook
iemand idee/sugiesties/tips/ervaring
om deze mobo & graka te overclocken?
huidige status:
cpu-z & 3Dmark05
indien ge goeie uitleg hebt mag't ook altijd via mail gestuurd worden
(als da simpeler is dan hier te reply-e klik hier voor email)
alvast bedankt
hou't on-topic
voor
=> en het belangt mij aan => stuur pm of mail
=> en het belangt mij ni aan => mail het naar jezelf