gumball4000
Legacy Member
Ik ben al enkele weken in het bezit van een netbook (Asus 1215B). Als sinds het begin moet ik harder drukken op mn rechter muisknop dan de linkermuisknop op de muispad. Hij lijkt zich ook een paar millimeter dieper te bevinden dan de andere knop.
Is dit normaal voor deze netbook of zou ik hem binnenbrengen?
De knop gaat PERFECT, maar ik moet er gewoon harder op drukken
Is dit normaal voor deze netbook of zou ik hem binnenbrengen?
De knop gaat PERFECT, maar ik moet er gewoon harder op drukken
