R.H.
Legacy Member
Yo,
Ik heb mij vorige week een nokia 6230 aangeschaft.
Het is een prachtige gsm, alles werkt perfect behalve de bluetooth !!
Probleem:
Wanneer ik een bluetooth verbinding met mijn laptop wil maken lukt dit niet !
-> 3com bluetooth pcimcia kaartje + nokia pcsuite 6.4 = geen connectie
Mijn gsm zegt dat de 2 gepaard zijn, maar mijn laptop beseft dit niet !!
Bij actieve aparaten in mijn gsm staat ook niets!
Een verbinding met een bluetooth oortje en een andere GSM lukt wel ?
Nu is mijn vraag: WEET IEMAND EEN OPLOSSING ????
Bedankt.
Ik heb mij vorige week een nokia 6230 aangeschaft.
Het is een prachtige gsm, alles werkt perfect behalve de bluetooth !!
Probleem:
Wanneer ik een bluetooth verbinding met mijn laptop wil maken lukt dit niet !
-> 3com bluetooth pcimcia kaartje + nokia pcsuite 6.4 = geen connectie
Mijn gsm zegt dat de 2 gepaard zijn, maar mijn laptop beseft dit niet !!
Bij actieve aparaten in mijn gsm staat ook niets!
Een verbinding met een bluetooth oortje en een andere GSM lukt wel ?
Nu is mijn vraag: WEET IEMAND EEN OPLOSSING ????
Bedankt.