Archief - No Signal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alcatrazz

Legacy Member
Kheb al ne hele tijd probleme me mijn 3.3V voltlijn, die haar waarde daalt soms tot 2.929 enzo, en dan krijgt strepe over mijn scherm omda die mijn graka ni tegoei kan trekke, ma da is maar af en toe.

Nu, ik zit achter mijne pc, en kzie da mijn voltlijn weer veeeel te laag aant gaan is, en ik krijg strepe op mijn scherm, en mijne pc sluit opeens af.
Ik zet dieje opnieuw op, en ik krijg een messageke da de pc was afgeslote, en da da te wijte was aan het besturingsprogramma van mijn graka (6800GT).
allemaal goe, kzet wa later pc af, en nu wilk dieje opstarte, en mijne scherm geeft gewoon "NO SIGNAL".
kheb ander scherm erop aangeslote, ma da gaf ook niks, graka er is uit gehaald, overal is in geblaze, stekker van de voeding gecontroleerd enzo, kzet em terug op,en nog altij geeft mijn scherm "NO SIGNAL".
Weet er iemand of da aan die drivers kan liggen, of is gwn mijn graka naar de zak ?
Als het aan die drivers liegt, hoe kan ik dan die drivers herinstallen of wa dan ook alsk niks op mijn scherm zie ? :s
Of is er iets datk kan doen ofzo ? :s
:help:

grtz

Cranox

Legacy Member
No signal bij opstarten pc ligt niet aan drivers
Me dunkt dat uw voeding te zwak is voor uw systeem , 2.9v op 3.3v lijn is te weinig

Alcatrazz

Legacy Member
ja, ik weet da da te weinig is, ma waarom startte hij dan ervoor op met die voeding en nu opeens nemeer ?

Alcatrazz

Legacy Member
lol, nja, zou kunne, ma kzou daar graag nen uitleg voor hebbe :d
alleja, kheb ni veel zin om een nieuw voeding van 125 euro te kope en dan te zien da het daar ni aan lag :s:d

Alcatrazz

Legacy Member
niemand die ik ken heeft een voeding zwaarder dan 350watt, en kdenk ni da iedereen bereid is om ff zen voeding af te staan, omda da nogal een gekloot is om die eruit te hale en al die kabels enzo :s

vinteg

Legacy Member
sigh, als ge slim zijt, steekt ge is gewoon een oude graka erin, als em dan terug opstart kan die uwe 6800 ni trekken,

Alcatrazz

Legacy Member
als uw oude graka on-board zit op uwe mobo van uwe andere pc ga da nogal slecht e, denkte nu echt dak daar nog ni aan gedacht had ? :doh:
+ dan weetk toch nog altij ni of het nu men voeding of de graka zelf is :s

vinteg

Legacy Member
euh leen er dan in godsnaam 1, dan weet ge toch tenminste of het ni aan u voeding ligt die gewoon te zwak is sjeezes :sleep:

Alcatrazz

Legacy Member
ja jong, eerst kan men voeding ze trekke, en geeft da af en toe probs, ma voor de rest ga da goe, en nu opeens wil ze zelfs helemaal niks nemeer geve ?
waarom zou mijn voeding opeens NOG wa verslappe ? :s
als't in't begin ging, waarom dan nu opeens nemeer

Cranox

Legacy Member
Probeer eens te testen zonder hd ,cd/dvd ,Floppy 1 latje ram fans,lampjes ( dus enkel cpu + koeler,vga en 1 latje ram )

Exit

Legacy Member
kan goe zijn da ze da eerst trekte, maar constant veel belast, na nen tijd is het te veel en geeft voeding het op ... tussendoor probs enzo tot da ie opgeeft

zelfde als nen rekker voor 10Kg waar ge 15KG aanhangt, ie gaat da houden, maar zal uiteindelijk uitrekken en breken

en 125€ .... er zijn er goeikoper, s de 70 en 100€ moet ge toekomen voor merkvoeding 350/420W (of merkloze 550W voor -50€)

Alcatrazz

Legacy Member
ik heb nog een oud videokaartje gevonde, een PCI-kaartje, alsk da nu in mijn pci-slot steek, ook al hebk die drivers ni, moet da dan normaal iets op men scherm toveren of gaat da ook gwn "no signal" geve?
want als da no signal ga geve ook benk niks voort....

Cranox

Legacy Member
Dan krijg je idd beeld ( in het slechtste geval 16 kleuren )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan