Yank
Legacy Member
hey
oma wil nieuwe pc, blablabla...
steek die hier juist in elkaar en als ek op powerknop druk draait die ff (+-5sec) en gaat dan gewoon weer uit
alles zit er goed in, alles is nieuw en keb niets moeten forceren fzo.
cpu fan zit op mobo, overal voeding in...
specs:
aopen kast met 300w voeding
Abit kv8 pro
amd64 2800+
512ddr pc3200 van thl
ati 9550, ook van abit, 128mb
maxtor 80gb (8mb/ata133)
lg combo
floppy
op da 'schermpje' (die met 2 cijfkers op et mobo) staat er eerst 8.3. , dan 9.c. [edit]heel ff 9.e. , bijna nie te zien [/edit] en dan 9.f. en dan valt die uit. die 8.3. betekent dat atx voeding erin zit, maar die andere drie staan nie int boekje/cd-rom/inet
mvg, Yank
oma wil nieuwe pc, blablabla...
steek die hier juist in elkaar en als ek op powerknop druk draait die ff (+-5sec) en gaat dan gewoon weer uit
alles zit er goed in, alles is nieuw en keb niets moeten forceren fzo.
cpu fan zit op mobo, overal voeding in...
specs:
aopen kast met 300w voeding
Abit kv8 pro
amd64 2800+
512ddr pc3200 van thl
ati 9550, ook van abit, 128mb
maxtor 80gb (8mb/ata133)
lg combo
floppy
op da 'schermpje' (die met 2 cijfkers op et mobo) staat er eerst 8.3. , dan 9.c. [edit]heel ff 9.e. , bijna nie te zien [/edit] en dan 9.f. en dan valt die uit. die 8.3. betekent dat atx voeding erin zit, maar die andere drie staan nie int boekje/cd-rom/inet
mvg, Yank




, zouden ze ook wel eens mogen afschaffen