ge moet hem eerst partitioneren, formatteren en dan ziet ge hem pas staan
om da te doen:
Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Opslag-Schijfbeheer
als ge een partitie groter dan 137 GB wilt, moet ge SP1 hebben geloof ik, of iets speciaals van Maxtor downloaden staat in grote FAQ (sticky)