- Reloaded -
Legacy Member
ik ben dus van plan om mij een nieuwe dvd -writer te kopen. Maar hoe moet je eigenlijk je oude dvd-writer correct desinstalleren? Is dat gewoon die writer eruit nemen en dan de nieuwe er gewoon insteken? of moet je de oude writer van de pc zelf ook nog verwijderen?
dank bij voorbaat
dank bij voorbaat
