phoenix01
Legacy Member
Ik heb een pas mijn oude cd-rom vervangen door een nieuwe brander (LG GCC-4521-B) en vanaf ik de pc opgestart heb werd de hardware herkend en geïnstalleerd.
Het probleem is dat mijn dvd-schrijver niet meer werkt, hij is uitgeschakeld in het apparaatbeheer. Als ik hem probeer in te schakelen zegt Windows dat het niet gaat. Toch zijn er geen conflicten en staan de drives goed ingesteld op master en slave, in bios staat ook alles goed.
Iemand een oplossing?
Het probleem is dat mijn dvd-schrijver niet meer werkt, hij is uitgeschakeld in het apparaatbeheer. Als ik hem probeer in te schakelen zegt Windows dat het niet gaat. Toch zijn er geen conflicten en staan de drives goed ingesteld op master en slave, in bios staat ook alles goed.
Iemand een oplossing?
