Archief - nieuw moederbord

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gothrek

Legacy Member
de msi
lees de review op anandtech
http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2128


Based on top performance, the full implementation of the nForce3 Ultra features, value, overclocking performance, and flexibility, the MSI K8N Neo2 Platinum emerges from a class of top Socket 939 Athlon 64 boards as our Gold Editors Choice. This makes the K8N Neo2 our choice as the best Athlon 64 motherboard that you can buy. MSI has produced two excellent motherboards in a row based on nVidia chipsets for Athlon 64. The K8N Neo for A64 Socket 754 was also one of our top choices for Single-Channel Athlon 64. The K8N Neo2 continues that performance as the top Athlon 64 motherboard that you can buy.

scorpion007

Legacy Member
nu komt davion en die zegt : de asus ;)

Ik zou PERSOONLIJK voor de MSI gaan omda ik er nix dan goeie ervaringe mee heb, en tschijnt da em beter presteerd

Wover

Legacy Member
met de biosupdates is da bordje al een stuk beter geworden ja. Doe wel regelmatig MSI Live, want der zijn al 4 bios updates geweest en da's 3-4 maanden oud...

Davion

Legacy Member
Ik zou zeker voor die ASUS gaan hoor!

de MSI heeft enorm veel bugs en is zeker niet aan te raden als ge een stabiel systeem wilt...

troid

Legacy Member
of mss nog eve wachten als je kan voor een NFORCE4 moederbord, voor da extra beetje prestatie.

aMniZu

Legacy Member
Da bordje is heel goed. Ik heb maar een minpuntje en das de layout waardoor ik geen graka cooling + zalman cpu cooler kan steken.

Davion

Legacy Member
ook nog:

- Warmlopende nForce 3-250 chip
- SATA poorten 3&4 hebben geen lock...

ma bon.

Gamedude

Legacy Member
metreox zei:
of mss nog eve wachten als je kan voor een NFORCE4 moederbord, voor da extra beetje prestatie.
En voor wanneer is die? + hoeveel gaat die ongeveer kosten?

aMniZu

Legacy Member
Davion zei:
ook nog:

- Warmlopende nForce 3-250 chip
- SATA poorten 3&4 hebben geen lock...

ma bon.
Met zo een Zalman koelblokske op de NB geen enkel probleem + maakt geen geluid :)

Gamedude

Legacy Member
aMniZu zei:
Met zo een Zalman koelblokske op de NB geen enkel probleem + maakt geen geluid :)
Dus als je die MSI K8N Nforce3 Neo2 Platinum koopt sluit je er best een aparte bijkomende cooling bij?

Hoeft die duur te zijn of is eentje van 7 euro ook goed? (tones: http://www.tones.be/shop_producten.php?cat=60)

want als ge dan al begint te rekenen.. de asus is 16 euro goedkoper + extra cooling...

aMniZu

Legacy Member
Extra cooling kopen is helemaal niet nodig. Ik heb gewoon een Zalman cooler op men CPU steken en een Zalman headsink op men NB. Dit gewoon om het geluid van men pc wat te minderen en toch goede koeling te behouden.

beastkiller

Legacy Member
ik heb de msi gekocht :applause: maar moet ik nu mij harde schijf formateren of niet

Wover

Legacy Member
beastkiller zei:
ik heb de msi gekocht :applause: maar moet ik nu mij harde schijf formateren of niet
ge kunt eerst ns proberen gewoon op te starten, misschien past windows zich wel aan aan de hardware. Heel waarschijnlijk van ni, dus ik denk da ge zult moeten formatteren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan