CuRv3
Legacy Member
Beste,
Onze access point van dlink (telenet ding) is kapot gegaan na 12j dienst (voelt aan als de lotterij winnen) en heb een nieuwe access point gekocht, namelijk:
Linksys Dual-Band Wireless-N Access Point van 90 euro van tones
Ik heb de handleiding gevolgd en geprobeerd in te stellen, maar dit lukte niet. Tegelijkertijd zag ik wel dat mijn laptop hem vond en gewoon via windows ff paar knopjes gedrukt en het werkt nu. Toen kwam er een scherm met een wachtwoord dat echt klote is, namelijk 84gs 7jkn 9kjds. Ik zou dit willen aanpassen, maar weet niet hoe.
Ik heb geprobeerd via cmd ipconfig en dan in firefox zo'n ipadres in te vullen, maar dit lukt niet.
Weet iemand hoe ik alsnog dit wachtwoord kan aanpassen, want het is vrij irritant
bedankt! Het draadloos internet werkt wel gewoon goed nu.
Onze access point van dlink (telenet ding) is kapot gegaan na 12j dienst (voelt aan als de lotterij winnen) en heb een nieuwe access point gekocht, namelijk:
Linksys Dual-Band Wireless-N Access Point van 90 euro van tones
Ik heb de handleiding gevolgd en geprobeerd in te stellen, maar dit lukte niet. Tegelijkertijd zag ik wel dat mijn laptop hem vond en gewoon via windows ff paar knopjes gedrukt en het werkt nu. Toen kwam er een scherm met een wachtwoord dat echt klote is, namelijk 84gs 7jkn 9kjds. Ik zou dit willen aanpassen, maar weet niet hoe.
Ik heb geprobeerd via cmd ipconfig en dan in firefox zo'n ipadres in te vullen, maar dit lukt niet.
Weet iemand hoe ik alsnog dit wachtwoord kan aanpassen, want het is vrij irritant
bedankt! Het draadloos internet werkt wel gewoon goed nu.